Pier and Surf Forum banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
2,609 Posts
I will be the importer if 2na does not want it.

These look like they will fly a mile using a Drum Rod.

Where can I get SteelGreens here on the OBX?

Send me 100,000 units for the first shipment and I will gauge response for second order.

Do not worry, I know all the DrumPro bigshots and I plan on getting them to be the distribution network.

I also like the idea of drilling rocks and gluing a loop in them, rocks used as sinkers will be be hard to detect in rocky areas and dumb fish like Lizard Fish will not be able to put 2 and 2 together.

Send the shipment before the Christmas Rush and 2na will settle up later after the Holidays.

Thanks,

Garbo

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Ik zal de importeur zijn als 2na het niet wil.

Deze zien eruit alsof ze een mijl zullen vliegen met behulp van een Drum Rod.

Waar kan ik SteelGreens hier op de OBX krijgen?

Stuur me 100.000 eenheden voor de eerste zending en ik zal de respons voor de tweede bestelling peilen.

Maak je geen zorgen, ik ken alle DrumPro bigshots en ik ben van plan om ze het distributienetwerk te laten zijn.

Ik hou ook van het idee om rotsen te boren en er een lus in te lijmen, rotsen die worden gebruikt als zinkers zullen moeilijk te detecteren zijn in rotsachtige gebieden en domme vissen zoals Lizard Fish zullen niet in staat zijn om 2 en 2 samen te voegen. Verzend de zending voor de kerstdrukte en 2na zal later na de feestdagen afrekenen. [/CITAAT] Geef mea antwoordMeGeven
Ik zal de importeur zijn als 2na het niet wil.

Deze zien eruit alsof ze een mijl zullen vliegen met behulp van een Drum Rod.

Waar kan ik SteelGreens hier op de OBX krijgen?

Stuur me 100.000 eenheden voor de eerste zending en ik zal de respons voor de tweede bestelling peilen.

Maak je geen zorgen, ik ken alle DrumPro bigshots en ik ben van plan om ze het distributienetwerk te laten zijn.

Ik hou ook van het idee om rotsen te boren en er een lus in te lijmen, rotsen die worden gebruikt als zinkers zullen moeilijk te detecteren zijn in rotsachtige gebieden en domme vissen zoals Lizard Fish zullen niet in staat zijn om 2 en 2 samen te voegen.

Verzend de zending voor de kerstdrukte en 2na zal later na de feestdagen afrekenen.

Bedankt

Garbo
gmail.com)geef me een reply (gogreen2.eu @gmeal.com

1 - 7 of 7 Posts